اکورد گیتار

اکورد گیتار
جدید ترین اکورد های گیتار 
Links

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیتاریها و آدرس guitariha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





E                                          A
چشماتو وا کن اون چشمای گریون
                     E     A                  Bm
ببین ماه پشت ابر نمیمونه پنهون
            E                      A
 
یادته گفتم این جمله رو برات
                        E     A               Bm
منم که هرچی داره میریزه به پات
                E                                A
 
گفتم یه روزی که نه تو میدونی و من
         F#      E                                             Bm 
همه تنهات میذارن اونوقت تو میمونی و من
                     F#                        B
حالا که گله داری کسی دوست نداشته
                       D#m                       G#m
میگی هرکی که بوده تورو تنهات گذاشته
                 E
تو موندی و من
                        #F
دیدی تو موندی و من
                   F#                    B
حالا که از زمین و زمون دلت میگیره
                   D#m                    G#m
هرکی میبینه غصه داری میذاره میره
                  E
تو موندی و من
                       #F
بازم تو موندی و من
  E                                        A
دیدی اونی که دلش پیش تو گیره
      D                                      Bm
منم من تو خوشی و غم دتساتو میگیره
A        E
منم من
Bm       D                                A
اونی که واسه ی سکوت و حرفات
E                         Bm
واسه خنده هات و اخمات
               Bm        D
واسه ی نگاتو چشمات
E          D
میمیره
A
منم من


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:, ] [ 15:47 ] [ بهنام قدری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

بهنام قدری هستم و 17 سال سن دارم.علاقه شدیدی ب موسیقی دارم و ب همین علت این وبلاگ را ثبت کردم.لطقا نظر بدهید:)
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Online User

كد ماوس

.